söndag 15 juli 2007

Imorgon är en annan dag

Ok, jag skäms. Jag har redan haft en "mellandag". Jag får helt enkelt se den här helgen som en "mjukstart" inför den berömda måndagen... Jag tänker iaf erkänna mina synder, och bara det är ju ett steg i rätt riktning.
Jag har varit på marknad idag och då slank det ner en hamburgare till lunch, en munk till efterrätt och ett par marknadskarameller som jag bjöds på. Jag gjorde iaf ett bra val, att köpa en påse naturmix (nötter/russin mm) med mig hem istället för karameller.
Det var väl bra iaf?

Imorgon är en annan dag och då lovar jag (mig själv) att äta bra och träna enligt planen.
Träningen är inga större problem för det tycker jag är kul (det som kan va problem är isf att jag är för trött/energilös för att orka komma till skott alltid), men det är det där med att bara äta det man ska... Jag är ingen direkt godisråtta eller snabbmatsfreak, jag äter oftast nyttiga och bra måltider och älskar frukt, men däremellan är jag dessvärre en skåpätare och älskar kex och mackor och överhuvudtaget allt jag kommer över...
Men om jag varje dag tvingas bekänna mina synder så kanske det tar emot lite extra?

För övrigt har jag lite träningsvärk både i benen (cyklingen) och magen (yogan) efter igår... Skönt!

Inga kommentarer: