söndag 12 mars 2006

What a beautiful day

Shit vilket väder det har varit idag! När jag drog upp persiennerna imorse insåg jag direkt att det inte går att va inomhus en dag som denna... Så Energihuset o städningen fick ursäkta. Istället blev det frukost (jaja kanske snarare lunchtid) på en insnöad bänk vid Höglandssjön i solen. Hela stan verkade ha gått man ur huse, inte konstigt - en så sanslöst vacker vinterdag!
Efter en promenad runt sjön var nästa anhalt Skyttis o skridskor. Man är ju ingen stjärna, som sagt, men det är roligt! Mycket frisk luft o mycket sol idag, var nog ute 3-4 timmar. Skönt! Verkade faktiskt som man fick lite energi på köpet, för nu ikväll har jag fått diskat, tvättat, dammat, dammsugit o torkat golven överallt... Äntligen!

3 kommentarer:

Sara sa...

Vilken energi du fick av frisk luft, själv blev jag bara grymt tröt. Jag skulle också behöva städa, men får väl bli en annan dag... Tack för en trevlig dag i solen!

Malin sa...

Härligt det låter!

Engma sa...

Du vet att det är 16 mars nu och du har inte skrivit nåt nytt i bloggen?