onsdag 25 juni 2008

Snart kanske flytten är på gång...


Kanske kanske, om jag har tur, kan jag börja flytta imorgon... Själv har jag och Fritzen varit utflyttad från kaoset sen i lördags, då jag i helgen tog tag i att städa ur badrummet och köket ordentligt - eftersom man vet att detta är något som tar tid, och så mycket av varan tid finns inte involverat i denna flytt.
Så sen i lördags har jag bott hos Sara i en liten kappsäck, i väntan på att få flytta vidare...

Väntan är ju som bekant en mycket trevlig sysselsättning...

Hade en liten förhoppning om att få tillgång till nyckeln i måndags, eller igår eller iaf idag... eftersom paret som flyttar ur min lägenhet flyttade ut för nån månad sen och skulle få lägenheten besiktigad i måndags. Men uppenbarligen var de inte färdigstädade...

Men NU! Ikväll ringde de o sa att de snart var färdiga, de "ska bara" imorgon kväll och när jag frågade vad detta "bara" var så visade det sig vara dammsugning och torka golven... men då sa jag åt dem att skippa det, skitigt blir det när jag flyttar in ändå - ge mig nyckeln istället!
Så förhoppningsvis får jag nyckeln imorgon och kan börja flytten efter jobbet...

Alla starka och bärvilliga är välkomna! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hade gärna kommit om det inte va så långt, men önskar dej lycka till med flytten och nya bostaden, kramar

Anonym sa...

Kul att det är dags! Spännande!!
Hoppas flytten går smärtfritt!
Kram