onsdag 1 juni 2011

Låna en Malmöbo i sommar

Jag måste tipsa om en kul grej som Malmö Turism har tagit fram inför sommaren; Låna en Malmöbo - Hitta ditt Malmö. Det är en sida där vanliga dödliga malmöbor kan tipsa om sitt favoritmalmö och sina bästa tips i staden - och sen kan turister eller besökare (eller malmöbor för den delen) klicka runt och förhoppningsvis bli inspirerade. Man kan också söka på olika intresseområden och på så sätt vaska fram en malmöbo som kan ge tips som matchar ens egna intressen.

Kul med nytänkande inom turismbranschen!

4 kommentarer:

Nenny sa...

Smart och väldigt häftigt!
Kram kram

mamma sa...

häftigt :)

Kimzan sa...

vad tervligt att du hitta in i min blogg. Hej hej från andra sidan Beijerspark ;)

Keron sa...

Rolig grej!
Jo jag har ju fått ett vikariat till sista mars - tror jag berättat det förut, på samma ställe som jag gör exjobb. Idag började jag således och gjorde precis samma sak som jag gjort de senaste månaderna, fast får betalt för det. Efter en dag tar jag således långhelg! Galet.