tisdag 7 november 2006

Bilder

Tänker som sagt inte fördjupa mig i bildmysterierna här på bloggen. Idag funkade det iaf så nu finns det bilder på köksbordet i förra inlägget...

Fixade första strykningen till lacket på tavellisterna igår, och tänkte ta en omgång till innan jag går o lägger mig så att jag sen kan stänga in dem för att torka i lugn o ro i vardagsrummet/verkstan under natten.

För att fortsätta utveckla kreativiteten som jag hoppas finns väl dold nånstans inom mig så har jag nu anmält mig till en smyckeskurs den 29 nov. Tyvärr missar jag inspirationskvällen del 2 på Blomea eftersom det är den veckan då jag är på Teneriffa. Så därför passar det bra med lite smycken istället... och sen längtar jag efter Homestyling-kursen som ska komma igång till våren. Hoppas det passar bättre då så jag inte behöver tacka nej igen.

Förresten, nån som vet var det går att få tag på tomtar liknande dessa sötisar med endast näsan som sticker ut under mössan? De här fanns på Josefssons men hann tyvärr ta slut innan jag kom till skott...

1 kommentar:

Maria sa...

Brovägen 9! (I Husum, bredvid OKQ8) Men de är ÄNNU finare! Handgjorda...