torsdag 2 november 2006

Fick som jag ville

För en gångs skull.

Halsen slutade svullna upp o istället har jag "bara" haft ont o varit lite mer vanligt förkyld, med feber till o från sen i lördags iofs, och med mer eller mindre tappad röst sen i måndags. Men va fan, man kan ju inte få allt. =)

Tror dock aldrig tidigare att det satt sig på rösten som det gjort nu, lite hes har man väl varit förr, men nu är det noll röst mellan varven. Lite jobbigt när man har kund per telefon, eller i butiken också för den delen. Smällar man får ta, snart är det helg!!

Ska tjuvstarta ikväll med mat o hockey på O'Learys med Kattis. Skellefteå-Modo.

Och imorgon slutar jag kl 13! Lyx!

2 kommentarer:

Sara sa...

Två poäng till Skellefteå blev det tillslut såg jag.. Inte så tokigt. Inte illa o tjuvstarta helgen redan ikväll ju. :)

mamma sa...

tror att jag kanske smittade dej, men verkar som om du fått Marinas variant. Hon var helt utan röst i nästan en vecka. problem med jobbet hos de gamla som redan innan hör dåligt.
snart bär det av mot värmen, längtar nu när snö och kyla kommit till oss oxå. ha de gott/kram