torsdag 5 april 2007

Finalhockey

Gick ju inte så värst bra igår... men redan imorgon är det dags igen. Hoppas på bättre spel då! Ska dit hela fem stycken faktiskt, trevligt med sällskap!

På tisdag är nästa hemmamatch o då ska jag dit i egenskap av mitt professionella yrke (hehe så snofsigt det lät då). En charterarrangör som vi är återförsäljare för ska nämligen ha lite jippo o erbjudande i arenan o då är vi ditbjudna för att medverka o förstås försöka ragga kunder...
Jag är (som vanligt) den enda från jobbet som kan så jag tänkte fixa ihop lite hjälpredor på annat håll o passa på att få in dem gratis på hockeyn då också... ;)

Detta gör dock att jag har två stycken ståplatsbiljetter över till matchen på tisdag som jag gärna skulle vilja bli av med, om någon är spekulant på dessa är det bara att höra av sig! De säljs till inköpspris, inget ockerpris...

Nu är det "påsklov" men jag har insett att det inte blir så mycket ledighet som jag hade sett fram emot... Imorgon blir det först tidig middag hos J o sen hockey... på lördag ska jag jobba på DS hela dan... söndag är det hockey på tv på eftermiddan, måndan är än så länge en kanske-dag... Har iaf insett att jag måste packa innan det är dags att jobba på tisdag igen, för tisdagen lär jag ju jobba till sena kvällen, onsdag vill jag försöka hinna träna, torsdag är det hockey igen o på fredag åker jag! Shit pom fritt! Jag som älskar att packa...

Inga kommentarer: