måndag 2 april 2007

Bonusnivå klarad

Klarade bonusnivån för mars månad också, sålde för 5,7 x min lön (målet som sagt på 2 x) och får 3592 kr i bonus. Kommer sitta fint nästa månad då jag dessutom får min nya lön. =)
Njut så länge det varar, för nu kommer två månader med mycket frånvaro vilket kommer resultera i ett mindre trevligt minusresultat i bagaget, dessutom ska jag ju sälja för 4400 kr mer än tidigare...

Äh skit i det nu, man ska ju leva i nuet!

Har haft mamma på besök i helgen. Hon kom i torsdags kväll, vi har sett på hockey (kvalserien på tv o semifinaler både på tv o i lördags live), gått på stan, hyrt film, jobbat, varit på bio o igår blev det ett besök på IKEA.

Nu ska det bli skönt med en kortvecka, ledig fre-mån. Inget inplanerat förutom att jag precis lovade bort mig till DS på lör 10-16. Men det ska bara bli roligt, känner att jag ligger lite i tacksamhetsskuld till dem...

Inga kommentarer: