onsdag 18 april 2007

Santorini

Det blev inget fint vader till havs igar. Istallet passade det pa att regna o blasa, sa det blev en dag uppkurad i en fatolj med en god bok (Anna Gavalda Tillsammans ar man mindre ensam) istallet.

Imorse kl 7 kom vi fram till Santorini, och morfar o jag har varit i land och utflyktat idag. Det var en vacker o med intressanta byggnationer. Soligt, men blasigt erbjuds i vadervag idag... Har blivit nagra timmars lasande pa soldack ocksa, men det ar lite val blasigt for att det ska va riktigt skont. Ikvall ska vi lagga till i Mykonos nagra timmar, far se om vi orkar ga i land o spana lite...

Tack ocksa for alla grattis, pa sms, mail o har i kommentarerna!
Om jag inte har svarat sa kan det bero pa att min mobil ar lite koko nar den ar utomlands, laddas ur o dor stup i kvarten...

Ungefar lika koko som det har internetet, halla vi lever faktsikt pa 2000-talet, da borde det inte vara sa att det skulle ga snabbare att ga hem till Sverige o hamta nyheterna an att satta sig vid datorn o surfa lite... sa nu far det va slut pa det, slut pa talamodet!

2 kommentarer:

Sara sa...

GRATTIS på din dag!! Är och lånar din dator lite... Min dator är snart på bättringsvägen - hårdisken sönder!
Ska pallra mig hemåt o se Roomservice nu. Hoppas resten av födelsedagen blir bra! GRATTISKRAM

mamma sa...

hoppas dagen har varit till belåtenhet, grattiskramar