torsdag 12 april 2007

Snart bär det av

Den här veckan har bara rusat förbi. Det har varit hysteriskt mycket att göra på jobbet både tisdag o onsdag, i tisdags var jag ju dessutom på hockeyn o representerade jobbet o var inte hemma förrän efter kl 23 så det blev en lång arbetsdag. Även igår fick jag lov att jobba över, o idag fick jag bege mig lite tidigare imorse för att hinna... Ikväll ska jag nämligen försöka gå hem i tid eftersom det är dags för hockey. Igen!
Det har varit lugnare i eftermiddag o jag hoppas på att det förblir så 10 min till så jag kan få gå när jag ska...

Har ju en liten packning att ta itu med ikväll efter hockeyn också, åhhhh att det ska va så drygt att packa. Men jag åker alltså imorgon kväll! Shit pomm fritt! Det har gått lite snabbare än beräknat skulle man kunna säga...

Malmö imorgon kväll, Köpenhamn-Venedig på lördag o sen kryssning från Venedig på söndag alltså. Med tanke på att jag inte gillar att åka båt så ska det bli en intressant upplevelse, men jag hoppas på det bästa... Wish me luck!

Och håll tummarna för Modo ikväll!
(även om de nu egentligen lika bra kan förlora eftersom jag kommer vara out-of-town när det beger sig... ;)

3 kommentarer:

mamma sa...

hoppas du får en bra kväll och en trevlig kryssning, har skickat mina seaband med mormor och morfar, de hjälper kanske ha de gott, kramar

Sara sa...

Hoppas du får en trevlig kryssning. Tror säkert det kommer bli kanon. Trevlig resa!!
Jag lovar att heja fram Modo medan du är borta så firar vi när du kommer hem! ;) *håller alla tummar i världen*

mamma sa...

visst höll vi tummarna, MODO är bäst, massor av kramar