söndag 27 maj 2007

Färdigfixat

Nu får det va färdigfixat för idag. Blev en prommis till affären, köpte avokado + branflakes, hasselnötter, solrosfrön o torkade aprikoser för att göra ny müsli. Gjort mat, ätit o fixat müslin.
Sen har jag också tagit mig i kragen o fixat solglasögonen som tappade en mutter när jag var i Turkiet, hade ett par gamla glasögon som jag kunde låna lite reservdelar från o så skruvade jag ihop de trasiga igen. Som nya!


Blir även en bonusbild på diskmedelspumpen från Cult Design som jag införskaffade igår. Det här setet vid diskbänken + ett par skor (nej inte ytterligare ett par, utan det sista av paren jag köpte i Skåne) är resultatet av födelsedagspengarna jag fick av pappa. Tackar så mycket!
.

2 kommentarer:

Maria sa...

Får jag komma och diska hos dig? ;9

Prralin sa...

Maria: Du är välkommen precis när du vill! =D