fredag 25 maj 2007

Ressugen...

Trots att jag så sent som i förrgår satt på planet hem till Övik o tänkte "Guuud så skönt att det är slut på allt resande för den här gången, nu ska jag inte ens titta på ett flygplan på 2 månader innan jag måste ut o flyga igen" och räknade ut att jag gjort 15 flygningar på 1,5 månad (Övik-Sthlm, Sthlm-Malmö, Köpenhamn-Venedig, Venedig-Köpenhamn, Malmö-Sthlm, Sthlm-Övik, Övik-Sthlm, Sthlm-Göteborg, Göteborg-Turkiet, Turkiet-Sthlm, Sthlm-Övik, Övik-Sthlm, Sthlm-Malmö, Malmö-Sthlm, Sthlm-Övik)... till detta ska man veta att jag inte alls är speciellt förtjust i att flyga... trots det så ser jag nu ett reseprogram på tv, ser ett flygplan lyfta o kommer på mig att tänka "Ahhh det skulle va kul att resa nånstans"...

1 kommentar:

mamma sa...

du har kommit långt sen du bokade bussresan till costa del sol med jenny, mimmi och kristin. jag hoppas att du får tillfälle till mer resande i år och att jag får fälja med på nån, ha de gott, kramar