fredag 18 april 2008

Nåja, jag fyller ju iaf år idag ;)

Efter en lång, stressig vecka med tidiga morgnar och massor av tider att passa hade jag tänkt mig en fredag helt utan dessa ingredienser för att kunna varva ner ordentligt inför en ledig helg. Eftersom denna fredag dessutom är min födelsedag kändes det som en ännu bättre idé. Lite sovmorgon (då jag varit på jobbigt tidigare mån-tors) för att vakna i lugn och ro och hinna ta det lite lugnt innan jobbet, tårtkalaset bortstyrt till imorgon, och middag på bordet när jag kommer hem ikväll var planen. Istället sitter jag här med en lång handlelista och en klump stress i magen.

Sånt är livet... men jag har ju iaf redan hunnit öppna två paket som kommit på posten i veckan (därmed är redan paket-skörden från förra födelsedagen fördubblad), fått grattis-mail och grattis-sms så det går ju ingen större nöd på mig. Och solen skiner.
Vad gör då lite stress och huvudvärk och ett telefonmöte att behöva springa till...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Är inte planen fortfarande middag på bordet när du kommer hem?!

GRATTIS än en gång!
Kram från mig

Nenny sa...

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år!!!!!!

GRATTIS på födelsedagen

Hoppas du får en underbar dag!!!

Kram

Felicitas sa...

Weheej!! GRATTIS!! :D

Anonym sa...

Grattis! :)

Puma sa...

GRATTIS!

Anonym sa...

grattis
du får ju en nästan att få dåligt samvete, saknar att inte kunna uppvakta dej når du fyller år, förstår att känslan att få paket senare inte är riktigt densamma, men ok det drabbar ju oss båda två
än en gång stort grattis många kramar

Anonym sa...

Ååh, grattis i efterskott!!! :) Hoppas att din dag blev lyckad till slut ;) kram

Unknown sa...

Grattis i efterskott!! Hoppas att det varit en bra helg! Jag kommer upp nästa helg, så då kanske vi hinner ses om inte du är iväg nångstans! Kram på dig!

Prralin sa...

Tack allihopa för gratulationerna! Min födelsedag artade sig till en bra dag och likaså tårtkalaset igår! :)