tisdag 12 augusti 2008

Back at work

Efter fredagens och lördagens mjukstart med jobbandet var det dags att börja jobba på riktigt idag. (tog ledigt igår för att hinna med det som jag egentligen tänkt göra hemma i helgen när jag istället fick hoppa in o jobba...) Det var riktigt drygt att gå upp imorse, fast att klockan egentligen inte var sådär okristligt tidig, men bara grejen att behöva ställa väckaren...

Väl på jobbet hann jag dock inte fundera så mycket mer. Det har knappt varit en sekunds vila (förutom 30 min lunch förstås, lunchen skulle jag aldrig klara mig utan...). Men jag har varit grymt effektiv och gjort bort flera ångest-framkallande saker som man helst vill ha bortgjorda och inte liggandes framför sig... Ändå har jag hur mycket som helst kvar att göra. Och allt måste göras nu. Helst igår.

Ibland förstår jag inte riktigt hur jag orkar. Men jag antar att jag gör bäst i att inte fundera mer på den saken. Det är bara att sätta på autopiloten och jobba jobba joooobba.

Och då har jag inte sålt för en enda spänn idag ändå! (dvs att det finns ganska mycket annat att göra också)

Inga kommentarer: