fredag 8 augusti 2008

Semestern fick ett abrupt slut

Imorse ringde min kollega D och frågade "Vad gör du idag?". Redan där förstod jag att min semester var slut. D var sjuk och det var inte så mycket annat att göra än att hoppa in i duschen och snabbladda för att börja jobba igen, vad ska man göra, jag kunde ju inte gärna be honom stänga butiken... (en stor nackdel med att jobba på en liten arbetsplats med endast 4 personer, varav 2 deltidare, när 2 har semester...)

Det positiva i det hela är väl att jag inte hann få någon börja-jobba-ångest iaf... :)

Det blir jobb imorgon också, ev trodde D att han kunde vara frisk tills imorgon, men jag ställer hellre in mig på att jobba än att bli inringd imorgon bitti om han fortfarande är sjuk...

Nu var det alltså slut på det roliga för den här gången!

Inga kommentarer: