tisdag 13 juli 2010

Shoppingväder

Tillbaka i Malmö för lite ärenden och möten ett par dagar. Det gick faktiskt bra att sova, jag tror att jag oroade mig mer för att det skulle börja åska än för att Fritz inte var närvarande... Jag kommer inte att förstå att han är borta förrän vardagsrutinerna återvänder efter sommaren.

Av det i princip utlovade åskovädret idag blev det ingenting över Malmö. Jag tackar och tar emot. Men det har kommit lite regn och varit mulet - bra shoppingväder alltså!

Kan man få för många ballerinaskor?! Nej, jag tänkte väl det. Så därför fick två par följa med mig hem idag. 199 kr för båda. Jag gillar billiga skor!

... och så var det det där med onödiga prylar. En baddräktspåse kanske inte räknas till de allra mest nödvändiga prylarna?! Men söt var den, och viss funktion tror jag nog att den kan fylla i strandväskan. Ett onödigt fynd för 20 kr.

2 kommentarer:

Maria sa...

Toppenpryl ju! Slippa knöla ner blöta badkläder i en tråkig plastkasse. Hittas var?

Prralin sa...

Maria - Baddräktspåsen fyndades på Ekohallen (eller Eko heter det nog bara numera), jag tror de är kompisar med CityGross så det kan hända att det finns där också.