torsdag 9 februari 2006

Annonsen

Dagens annons finns i mitt fotoalbum, för nyfikna sörlänningar som visat intresse av det...
Resten av mina kollegor finns att beskåda på www.resesaljarna.se.
Det går framåt på jobbet, fortfarande massor att lära men det känns bra. Att känna sig lite dum emellanåt ingår väl på ett nytt jobb, så nåt annat hade jag inte räknat med. Dagarna går fort, o veckorna likaså! Redan fredag imorgon! Kanske dags att börja tycka om helgerna nu igen?! =)
Den här ska jag iaf vara ledig som det ser ut nu, ska bli skönt att få va hemma mer än några timmar i stöten. Typ en storstädning skulle verkligen behövas...

4 kommentarer:

mamma sa...

har varit och tittat på annonsen, tjusigt. Jag va oxå i tidningen i dag, men det går nog inte att titta på via internet, men det var ett fint reportage angående resan till kungen, ha de gott, kramar

Engma sa...

Tjohoo! Va kul! Man är inte en riktig Ö-viksbo förrän man synts i ÖA några gånger :)

Kram på dig!

Sara sa...

Den anonsen missade jag igår, men nu har jag sett den!! Inte illa o vara med i ÖA igen...

Anna S sa...

Du är då en riktig linslus du. =)