söndag 5 februari 2006

Me like rea

Var ganska lugnt på DinSko idag så jag smet iväg en sväng, skulle köpa ansiktscreme på Kicks men slank också in en sväng på HM för att snabbkolla rean. Hittade fyra tröjor som kändes ok, sprang in o provade dem o slog till på allihopa. 345 kr för 4 tröjor är också ett typiskt klipp som gör att man bara måste slå till... Lite lustigt måste jag säga när jag kom hem o kollade kvittot, den ena tröjan hade priset i euro o kostade alltså 24,90 euro. Men gick in i kassan som 24,90 kr - sen var det dessutom 30% rea på den + 20% extra på reapriset. Så den kostade mig ungefär 10 kr.
Gillar att reashoppa!

---

Har mest jobbat i helgen, både igår o idag på DinSko. Igår kväll såg jag på film med Kattis, Kajsa o Sara o ikväll slocknade jag i soffan... Kollar på Charlies änglar på tv nu o sen är det dags att sova... Ny arbetsvecka som börjar imorgon ju. Ska på O'Learys o käka direkt efter jobbet o sen på hockeyn med kollegorna också, så det blir en lång dag...

2 kommentarer:

Sara sa...

Wow vilket klipp... Helt kanon ju!

mamma sa...

hur kan du påstå att du mest jobbat i helgen, efter tre par skor och fyra tröjor? ha de goot, kram