söndag 12 februari 2006

Bad news II

Drog kortet på Splash ikväll o skulle betala för maten, kort medges ej ville den få mig att tro då... Hade cash som tur var. Måste ju va nåt tillfälligt fel där. Provade på bankomaten igen, 200 kr - för högt belopp! Fick ut en hundring, kontot var tomt!!!!
Det har aldrig hänt mig förr... Kanske dags att börja hålla lite koll på sina finanser. Minus 62,70 var det på kontot såg jag när jag kom hem... stabilt värre. Får snylta lite på sparkontot tills lönen kommer...

Nåja, vad är en bal på slottet?!

En trevlig kväll var det ju iaf, o vad ska man då med pengar till...?!

---

Vill bara tillägga att jag är i gott sällskap, det gick inte så bra för Kattis när hon skulle handla på ICA idag heller. "Köp medges ej"? Kändes bekant... =P

6 kommentarer:

Sara sa...

Hum, betyder det att det blivit för många skoköp på sista tiden kanske...?! Vilken tur du fick ut pengar då så du kunde betala maten o sådär...

Malin sa...

He he.. välkommen till verkligeheten! Pengar är till för att ta slut!

Igår köpte jag två par skor och idag får vi se om Pierre får tag på några och sen ska jag nog köpa en ny mobil å så är vi sugna på en bänkdiskmaskin!

Om du behöver ett terapisamtal så är det bara att ringa, jag lovar att du kommer att må bättre efteråt ha ha..

Kattis sa...

Jag är grymt nöjd med att du insett tjusningen med att låna av sparkontot... Vill du veta mer om hur man gör när man testat kortet 3 ggr o det fortfarande inte går, kontakta Jenny, hon har rutin! Tack för en kanontrevlig helg.

emma sa...

Jag önskar att jag kunde säga att jag inte känner igen mig, men det gååår ju bara inte! Har varit och shoppat i sthlm i helgen så här medges ej några fler köp på ett bra tag! :-)

Anna S sa...

Nej, nu får du ta och uppdatera den här!!!

mamma sa...

Hejsan, var har du tagit vägen? Daxför en uppdatering. Ha de gott , kram