lördag 4 februari 2006

No need to worry

Ni som oroat er för mitt hälsotillstånd behöver inte göra det längre.
Idag köpte jag 3 par skor - så jag är frisk som en nötkärna!
Slutrea på DinSko, tre par fick jag för 225 kr. Två par ballerinor, ett par svarta med lite mönster o snörning över foten, ett par lila i sammet med en rem över foten (ja jag vet att det låter lite småmärkligt, gillade dem inte innan heller - men när priset sjunkar är jag inte sämre än att jag kan ändra mig!) och så ett par finskor, svart med gråsvart detaljer spetsig med smal klack o rem över vristen. Kanske inte direkt en sko jag använder varje dag, men det kan va bra o ha! 75 kr paret, ibland måste man bara slå till...

Summa summarum har jag gått 4 par skor plus den här veckan alltså...!

5 kommentarer:

Sara sa...

Jasså, var det halva reapriset, då ska jag gå och se efter i morgon. var ju några som var helt okejiga o med halva reapriset är det ju inget o fundera på...

mamma sa...

låter skönt att höra att du är på bättringsvägen. kan det vara jobbet som fått dej på bättre tankar?ha de gott, kramar

Anonymous sa...

Ville bara tacka för igår, även om Fritzen kunde uppfört sig bättre... =) Han är väldigt söt å go på avstånd. =) Skorna var jättefina.. Vi kanske ses senare... Puss å kaka

Anna S sa...

Skönt att se att du är på g igen. =)

Karin sa...

Du skulle ju aka till Singapore nagon gang, har finns helt sjukt manga billiga skoaffarer! Kvaliteten ar sadar men kostar de runt hundralappen paret sa ar val tva manaders hallbarhet ok....?
Om man foljer ditt exempel och koper manga samtidigt dessutom, sa kanske de haller riktigt lange om man vaxlar oftare mellan dem? hmm..kanske vart att prova! haha

kram kram