måndag 5 juni 2006

Onödigt vetande om mig 3

VAR BEFINNER DU DIG? Framför datorn hemma hos mamma o pappa.
TILLSTÅND: Halvtrött.
I FICKORNA: Har inte ens några fickor…
VAD HÄNDER IKVÄLL: Det lär nog inte hända så mycket mer än att jag ska gå o lägga mig o läsa lite snart… Har ätit grillad korv, strukit min packning, sytt upp ett par byxor o varit ute o gått en sväng.
VAD ÅT DU SENAST: Korv med bröd o potatissallad.
VEM RINGDE DU SENAST: Det var nog Jenny imorse tror jag.
VEM MAILADE DU SENAST: Faktiskt länge sen jag mailade nu… hm. Känns som det varit i jobbärende, eller kanske till Kattis under nån lugn stund på jobbet, inte helt otänkbart faktiskt… hehe.
FAVORITLÄSK: Cola light tror jag. Fast helst dricker jag obubblat.
FAVORITMYNT: Det får nog bli tian det, det andra skrotet får man ju ingenting för.
FAVORITSKÅDESPELARE: Ingen speciell, inte så insatt i skådespelarvärlden....
FAVORITHUND: Nån jack russel liknande terrier tror jag.
FAVORITJUICE: Apelsin, äpple, päron – juice är favoriten utan tvekan!
NÖDVÄNDIG KÄNDIS/AR: Svårt att komma på nån speciellt nödvändig kändis…
BÄSTA GRANNEN: Jag har inte så många att välja på, men eftersom en börjat köpa resor av mig så får den väl lite försprång… =)
SÄMSTA GRANNEN: Nä den andra grannen kvalificerar sig faktiskt inte här.
BÄSTA ROBINSON-KARAKTÄR GENOM TIDERNA: Kommer bara på Emma nu.
BÄSTA FRISYREN: Vadå frisyr?!
HUR MÅR DU NU: Mest trött.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Hmmm… bra fråga. Var nog nån i Jennys bil, typ Rosa helikopter eller nåt annat högst intelligent.
VAD VILL DU HA FÖR HÅRFÄRG: Vill att min riktiga ska vara brun o fin.
VAD TYCKER DU OM ATT ÄTA: Det mesta. Grillat är alltid gott, av nån anledning blir allt mycket godare när det grillas. Annars tacos, kyckling, lax…
HAR DU LYSSNAT PÅ NÅGOT ANNAT NU: Det skulle väl vara TV:n som är på en bit bort i så fall.
ÄR DU KÄR I NÅGON DU NÄMNT I DE TIDIGARE FRÅGORNA: Nä.
IDROTTAR DU: Försöker träna lite då o då men det blir inte alltid så mycket som man hade velat.
TYCKER DU OM ATT LIGGA PÅ STRANDEN OCH SOLA: Japp det är härligt.
VAD HAR DU PÅ DIG IDAG: Ihoplånade kläder eftersom jag tycker det är onödigt att släpa på “myskläder” i packningen. Således ett par ljusa mysbyxor som är mammas o en grå t-shirt som antagligen också är hennes alternativt Marinas.
HAR DU VÄXT NÅGOT DET HÄR ÅRET: Inte på längden iaf…
HAR DU GÅTT UPP/NER I VIKT DET HÄR ÅRET: Jo det går lite åt fel håll just nu…
GÅR DU I SKOLAN SÅ MYCKET SOM DU SKA: Ja precis så mycket som jag ska – ingenting!

VILKET ÄR DITT SÄMSTA SKOLÄMNE: Kemi o fysik ligger nog rätt bra till här.
HAR DU EN BRA KLASS: Har haft både bra o mindre bra klasser, den senaste var bäst.
VAD LIGGER PÅ DITT DATORBORD JUST NU: På mamma o pappas datorbord ligger det mesta… Eller vad sägs om tidningsurklipp, block, pennor, sytråd, pennskrin, tops, kamerafilmfodral, film, massa papper, sax, kuvert, katthår, fjärrkontroll, disketter, kudde mm mm.
VARFÖR BLEV DU ARG SENAST DU VAR DET: Hmm minns inte? Irriterad blev jag antagligen när jag skulle packa tidigare i veckan, brukar ha en tendens att bli det då…
HUR OFTA STÄDAR DU: Inte i samma takt som dammråttorna förökar sig iaf.
KNARK: Nej tack.
SENAST KÖPTA PRYL: Pryl var nog nya kameran förra veckan. Men senaste köpet var alvedon åt mamma på apoteket idag.
KEPS ELLER MÖSSA: Ingetdera.
KÄNGOR ELLER PUMPS: Pumps antar jag, vilket jag för övrigt tycker är ett vagt begrepp. Vad är egentligen pumps? Hm enligt susning.nu lyder definitionen “Pumps, sluten sko med klack, ibland hög klack.” Gjorde ju inte saken allt för mycket klarare.
DVD ELLER VHS: Både och, spelar in på VHS men ser gärna film på DVD.
HAR DU NÅGONSIN FÄRGAT DITT HÅR SVART: Nej det har inte lockat.
SOMMAR ELLER VINTER: Båda har faktiskt sin charm har jag upptäckt. Fördelen med vintern är ju att man får klä på sig o slippa bikiniångest, men just nu längtar jag nog ändå mest efter sommaren.
SKÅNE ELLER NORRLAND: Ahhh! Min favoritfråga. Pass.
KAFFE ELLER LÄSK: Dricker inte kaffe så jag får lov att svara läsk där…
BRUKAR DU GÅ PÅ MCDONALD'S: Inte jätteofta men det händer om nån annan föreslår det.
EMINEM ELLER BRITNEY SPEARS: Inget större fan av nån av dem, men jag diggar nog Britney mer tror jag.
FAVORITPOSEN: Liggande soffläge med en kramig Fritz på magen är ju inte helt fel.
FAVORIT TV-SPEL: Spelar inte TV-spel.
HAMBURGARE ELLER PIZZA: Beror på. Inte sugen på nåt just nu.
SNYGG ELLER SNÄLL: Har man chans på nåt av det?! =)
TV ELLER RADIO: TV.
PLUGGA ELLER JOBBA: Båda har sina för- o nackdelar. Men jobba får väl dra längsta strået då man faktiskt tjänar lite pengar på det….
KAN DU KÖRA BIL: Jodå jag gör mitt bästa.
VAD TYCKER DU ÄR SNYGGT: Det beror på…

1 kommentar:

Felicitas sa...

Hehe.. Sno på du bara.. ;)