torsdag 29 juni 2006

Vill också ha semester!

Det luktade o kändes riktigt som sommar i luften i morse när jag gick till jobbet... Ser otroligt härligt o varmt o skönt ut här inifrån jobbet nu också. Har knappt haft nån kund inne idag än, gissar att alla semesterfirare sitter ute o njuter av sommaren! Det skulle jag också gjort!
Får börja med att nöja mig med att det snart är helg, verkar skulla bli fint väder så då kanske det är dags för årets första strandbesök i Sverige?

Har tränat nu tre kvällar på raken o känner mig lite stram i kroppen här o där idag, läge för att vila ikväll tror jag. Kanske händer det nåt spännande nere i hamn redan ikväll, tror att Hamnfesten kanske smygstartar... om inte annat kan man ju alltid spana läget. Känns somrigt med Hamfesten, lite marknadsvarning men inte som Kiviks marknad förstås! Det är riktiga grejer det! Längtar...
Kommer säkert att regna o storma på mig de dagara bara för det...

Om man skulle ta o sortera lite papper eller nåt... eller sätta ut en solstol utanför ingången till butiken kanske för att locka folk på solsemester?!



Inga kommentarer: