torsdag 29 april 2010

CV-granskning

Screw jante!

Jag kommer att fylla på min Ego-kategori så fort möjlighet och anledning ges. Idag gavs en ny anledning till ego-boost. Jag har skickat in mitt CV och exempel på personligt brev till fackets CV-granskning för att få lite inspiration och feedback (jag är en såndär typ som pysslar med mitt CV lite som en hobby om kvällarna...).

Svaret jag fick började såhär:

"... Jag har nu granskat dina ansökningshandlingar och har verkligen svårt att hitta något att anmärka på. Du har en fantastisk förmåga att leverera. Du ger en trevlig, positiv och effektiv bild av dig själv, och du skriver så att läsaren aldrig tappar sitt intresse. ..."

Det var ju kul att höra, men å andra sidan inte speciellt konstruktivt... ;)


1 kommentar:

mamma sa...

jag blir så stolt såååå