torsdag 22 april 2010

Ystad Saltsjöbad

Nu åker vi till Ystad Saltsjöbad för kickoff/konferens i dagarna två. Det känns inte riktigt bra att chefen rakt ut sagt åt mig att jag inte ska ha för stora förhoppningar på dessa dagar, men jag hoppas verkligen att något faller på plats. Jag har i alla fall lite förhoppningar, tills jag blir bevisad om motsatsen. Överbevisad är för övrigt just vad jag önskar bli angående jobbet.

Om inte annat så hoppas jag få njuta av en fantastisk anläggning med ett härligt läge. Jag har inte varit på Ystad Saltsjöbad tidigare, men jag har mina förhoppningar. Även där.


2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

nämen OJ. jag och k funderade på att åka dit i helgen. ser fram emot en recension sen, om det är värt för oss att åka dit nångång.

Prralin sa...

Träningsglädje - Jag skulle gärna åka dit i "privat regi", fantastiskt läge och härliga omgivningar!