lördag 3 april 2010

En gång är ingen gång, men fyra gånger...

... borde väl vara en ganska bra vana?!

I så fall är jag på G! Jag har nyss avverkat veckans fjärde träningspass - och när det hände senast har jag inte en aning om. Antagligen minns jag inte ens så långt tillbaka. Man borde alltså jobba lite mindre, så hinner (orkar) man träna lite mer. Så borde det vara.

Veckans skörd har blivit två skivstångspass, ett jättebra aerobicpass och avslutningsvis dagens "påskspecial" step dance. Först dance aerobic (aldrig provat tidigare, lite svårare (man är ju inte så graciös...) men roligt), sen step (mitt "vanliga" pass) och mot slutet en mix av båda. Hjärngympa på hög nivå!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ta på mig solbrillorna och köra österut för att fira lite påsk hos föräldrarna, mamma idag och pappa imorgon. Glad påsk!

1 kommentar:

Ofelia sa...

Härigt med all träning! Jag har precis kommit gång igen (efter 2 naprapatbesök...) Men det var riktigt härligt att köra i dag! Glad påsk!