tisdag 9 november 2010

Afro!

Äntligen var det dags för Afro på Framstegs-programmet - ett pass jag längtat efter! För några år sen när det var "nytt" med Afrodans (i alla fall i Norrland) gick jag på det ett antal gånger, och tyckte det var grymt roligt. Men sen kom jag av mig, både med Afron och med allt det andra.

Men nu har jag skaffat mig nytt kort på Friskis och kan i alla fall inte komma med några ekonomiska ursäkter det närmsta året. Ännu ett hål i sparkontot, men det får det vara värt. Snart ska jag väl vara på banan och börja inkassera lite pengar igen!

Men afron då. Jätteroligt! Och jobbigt. (Och tyvärr lite ont i vänstra knät som kärvat lite ett tag, ska till sjukgymnasten och kolla läget på fredag.) Resten av gruppen som aldrig provat Afro tidigare hängde med förvånansvärt bra - pedagogiskt och bra upplägg av passet. Det kommer jag prova snart igen. Men jag misstänker att jag har ett par dagar med träningsvärk framför mig först...

1 kommentar:

mamma sa...

låter som ett trevligt sätt att träna på