fredag 5 november 2010

Triss i kladdkakor!

På söndag fyller mormor år och på fredag om en vecka fyller morfar år. På söndag vankas det kalas för båda två. I eftermiddag har mitt kök agerat kladdkaksfabrik och inte mindre än tre olika varianter av denna smarrighet har tillverkats. Nåja, smarrigheten kan jag inte uttala mig om än, men om de går igenom smaktestet på söndag så kanske det dyker upp något recept.

Kladdkaka med bitar av vit choklad, Leilas sega kladdkaka med mörk choklad och pekannötpaj.

9 kommentarer:

mamma sa...

dom blir säkert lika goda som sist du bjöd på olika varianter i ämnet, ses på söndag kram po daj

Sara sa...

MMM ser goda ut alltihopa..

Tweety sa...

Ser riktigt gott ut, I morgon kör vi igång med utmaningen :-)

Prralin sa...

Tweety - Haha, ja det kan ju behövas efter helgens kalasande. :)

Tweety sa...

Man behöver ej anmäla sig & som sagt det är gratis. Hade varit kul om du kom, skall gå själv för det är just en sådan föreläsning som jag tror att jag behöver lyssna på :-) Kram

Tweety sa...

Adressen stämmer. Själv tar jag tåget.Finns bra parkering sidan om tågstatioen. Vi kan ju mötas utanför biblioteket eller vid tågstatioen om du ej hittar. Kram

Kattis sa...

Ser smaskens ut och jag tyckte mig höra att födelsedagsbarnet uppskattade dem också. :)

Tweety sa...

Jag är inne med tåget kl. 18:10. Kram

Tweety sa...

Det blir br vi kan ju ses utanför pressbyrån som ligger bredvid skånetrafiken kuncener. Vid rulltrappan. Kul att du ville häga på. Ses i morgon. Kram