lördag 9 april 2011

Däckbyte & söndagskörning

Idag har jag roat mig med att byta däck på 3 bilar och sen tvätta desamma. Med nya galoscher på bilen får man ju ut och söndagsköra lite för att prova däcken, så jag tänkte ta med er på en liten guidad tur i mina hoods!

Vid 1.33 passerar vi vägen ner till höger där pappa numera bor, i farmor & farfars gamla hus. Ungefär vid 1.45 har vi på vänster sida huset där jag är uppväxt, och som mamma och pappa hade fram till för några år sen. Enjoy the ride!

2 kommentarer:

mamma sa...

den vägen har jag kört många gånger, men nu va det några år sedan och några nya hus har ju dykt upp och jag fällde ett antal tårar under resans gång,
vi ser fram emot att du ska hitta ut här till oss oxå. krma på dej

Anonym sa...

Jag hoppas att min bil inte blir lika vild när jag väl får sommardäcken på