onsdag 28 september 2011

Två dömande ögon

Jag gillar ju Olle Eksells kakaoögon. Och jag har läst det här inlägget Att vara två dömande ögon i ett designerhem flera gånger och skrattat lika gott varje gång. Om du inte redan har surfat förbi det, så rekommenderar jag ett klick på länken. Fantastiskt roligt!

Tur inte "mina egna ögon" är med, för vad skulle de säga? De skulle antagligen undra varför i hela friden det framför dem alltid står en skål med gröna äpplen som ingen någonsin äter. Störtlöjligt, bara för att matcha kudden liksom...

3 kommentarer:

Nenny sa...

Haha. Tack för ett gott skratt. ;)
Kram

Charlotte sa...

Som att kompensera lite för att jag aldrig kommenterar (fast jag läser! men genom Google reader, och då blir det så bökigt att behöva öppna "den riktiga" bloggen för att säga nått... lat, jajamensan) ska jag berätta nått småroligt.
Jag började läsa Tobias (och Malins) blogg för kanske 1½ år, tyckte det var kul att läsa nått av svenskar i holland. Sen fick jag som av en tillfällighet reda på att en av mina tyska kollegor är kompis med båda :)
Du vet det där "6 degrees of separation"? Du är alltså 3 steg från han som gjort det där inlägget (kanske närmre på nått annat håll, vad vet jag) :)

Anonym sa...

Haha ja det är änna riktigt fåfänga äpplen ;-D