måndag 30 juli 2012

Handbroms

Ibland måste man pausa även från roliga grejer. Efter flera veckor ständigt på språng och minimalt med hemmatid drog jag ikväll i handbromsen och bokade in mig i soffan tillsammans med kissen och OS på teven. Och så lite Ernst på Play - herregud jag har inte ens hunnit kolla ikapp mig på de avsnitt av Sommar med Ernst som jag missat när jag varit ute på andra äventyr, då förstår ni hur busy jag varit!

Men efter två avsnitt av Ernst var ju inte hjärnan direkt på paus-mode längre. Idéerna flödar, de mentala to do-listorna växer och det kliar i fingrarna. Jag tror jag måste flytta till stugan på heltid för att hinna göra ens hälften av allt jag vill göra.

Det får bli dagens i-landsproblem. Nu ska jag fortsätta pausa. Resten av veckan bjuder på massor av roligheter, så då måste jag vara tillbaka till mitt superwoman-jag igen!

Inga kommentarer: