söndag 25 januari 2009

Ny kamera

Ännu ett beslut avklarat...
ny kamera! (check)

Deadlinen för ny mobil eller kamera börjar gå ut, jag behöver nämligen något (läs: en ny pryl) att fördriva tiden med nu till veckan då jag ska åka nattåg till Göteborg t/r. Eftersom jag är en såndär läsa-instruktionsboken-och-testa-alla-funktioner-typ så skulle det passa utmärkt att ha en ny pryl med sig på tåget...

Det blev en Casio S10. Jag råkade ut för en mindre bra säljare idag igen, och blev egentligen inte mycket klokare av mina frågor (eller rättare sagt av hans svar). Jag spanade på den här kameran på Elgiganten förra nån vecka sen och fick en ganska bra rekommendation av en säljare där, men tyvärr gick deras butik och varor upp i rök bara några timmar efter jag varit där - så det fick bli OnOff istället.

Men nu är jag så less på all beslutsångest så det blev ett snabbt beslut - äh va f-n jag tar den, den är liten, smidig och snygg iaf.

Förhoppningsvis kan den ta kort också...

Inga kommentarer: