måndag 12 januari 2009

Två utmanare återstår

Pillrade på lite mobiler på MediaMarkt i Sundsvall i helgen, och jag tror tyvärr att Touchwizen går bort... jag tror inte att touchscreen är min grej. Även om den är snygg...

Men kvar i varsin ringhörna står just nu SonyEricsson G900 vs SonyEricsson C902. De är ganska lika till utseendet, och jag har min egen lilla favorit, men vill gärna höra vad ni tycker.

Om ni vet något om dessa två mobilurer? Ju bättre tips jag får desto snabbare slutar jag (förhoppningvis) tjata... :)

5 kommentarer:

Puma sa...

jag letar också. och har bestämt mig. det blir en lg renoir... nu är frågan om jag ska köpa den ny för 3900 eller nästan ny för 2800 av en kille på blocket. vad tycker du??

emve sa...

c902... men mest för att den smidigare!

Prralin sa...

Puma - Ja men hur svårt kan det va, varför ska livet vara fullt av så många jobbiga val?! =P

Em - Hmm... vet inte om det var rätt svar eller inte... ;)

Anonym sa...

Stenåldern måste vara den tid både jag o min mobil hör hemma i.
Skönt att höra att du inte har större problem än att göra av med pengar.

Anonym sa...

dagens i-landsproblem... ;)