torsdag 8 januari 2009

Trött trött trött

Två dagar på raken har jag gått och lagt mig före kl halv nio, med föresatsen att "ligga och läsa en stund"... båda dagarna har jag med största säkerhet somnat innan klockan slagit nio. Utvilad och pigg dagen efter? Skulle inte tro det...

Nej till veckan får jag ta och rycka upp mig. Jag måste komma igång med träningen igen för att få lite energi tror jag. Och lagom till nästa vecka har förhoppningsvis mina bauta-skavsår på hälar och lilltår läkt så att jag kan gå obehindrat igen...

Imorgon ska jag iaf jobba kortdag, sen drar jag till Sundsvall, sover på Knaust och laddar för en heldag på IKEA på lördag. Att göra av med pengar kan ju alltid pigga upp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är också så trött...Känner också att jag behöver komma i gång med träningen igen för att återfå energin. Men jag är inte riktigt frisk ännu, så man får vänta lite till...