måndag 16 april 2012

All you need is love

Om tre veckor är det äntligen dags för 4good-kväll i Malmö igen. Den här gången är vi ett sällskap på inte mindre än sju tjejer som ska gå på detta och jag ser verkligen fram emot en riktigt inspirerande och härlig tjejkväll! Tack alla fina människor som kommit in i mitt liv det senaste året, för att ni tycker det är roligt att hitta på saker och inte tvekar att hänga med på kvällar som den här. :)

Såhär trevligt hade vi sist det begav sig, i februari. Och såhär trevligt har jag haft alla andra gånger, jo för jag har faktiskt varit på alla 4good-kvällarna i Malmö sen de startade här nere för 1,5 år sen. #stammis


Den 8 maj är det alltså dags igen, den här gången på temat All you need is love. Om du vill ta chansen att vinna en biljett till detta (och det tycker jag förstås att du ska göra!) så tipsar jag om en tävling på Suzans blogg. Heja heja!

Inga kommentarer: