torsdag 29 november 2012

24 små paket

Hej bloggen. Jag lever, det är bara lite mycket nu. När tiden rullar på har jag fullt upp med att träna, julpynta stugan, byta däck på bilen, köpa Eurovision-biljetter, vara på födelsedagskalas, julbaka, köpa nya löpardojjor, lyssna på världens bästa Mija, slå in 24 små paket, gå på bio, julmarknad och knytis... ja, och så ska man ju hinna jobba, sova och äta lite däremellan också.

Ungefär så har veckan sett ut. Idel roliga grejer (förutom kanske däckbytet då, men det ska ju göras!). En lite stressad själ. På söndag blir det vilodag. Big time!

Insåg just att jag glömt bort att betala räkningarna. Inte för att jag har några pengar kvar till det. Tror ni att hyresvärden kan mutas med några biljetter till Eurovision?

24 paket redo att levereras i julkalenderbytet.

5 kommentarer:

Suz sa...

Nämen titta, julpyntat på bloggen t om! Mysigt :)

Presenttips.se sa...

Kan du inte tipsa lite om _vad_ du slog in i småpaketen? Jag skrev en paketkalendrar för någon dag sedan och såg att det var många som sökte efter just förslag på presenter man kan ha i dessa paketkalendrar.

Fina foton förresten!

Prralin sa...

Eftersom mottagaren av dessa små paket läser den här bloggen så kan jag inte riktigt avslöja vad som döljer sig bakom pappret och snörena... ;) Men jag ska försöka komma på lite allmäna tips!

Johanna sa...

Ja det är verkligen svårt att hinna blogga ibland. Haha ja glömma betala räkningar händer ibland. Du får testa med mutningen:p

Cecilia sa...

Den första är öppnad, och jag är mycket glad! Tac <3!