torsdag 20 juli 2006

I'm back

Så var man tillbaks i Norrlandet. Skönt. Men det var inte så skönt att gå upp kl 4 igår morse efter att ha sovit ca 3,5 timmar o åka direkt från flyget till jobbet... Men det är smällar man får ta! Som tur var var det väldigt lugnt igår på jobbet så jag behövde inte anstränga mig alltför mycket...

Tisdagen på marknaden var också trevligt, gjorde som väntat ett långpass från ca 12-24. Benen började bli lite möra när det väl blev dags att bege sig hemåt... Vallade först Marina lite, sen mamma, sen systrarna Carlsson o så slutligen även lite Mimmi o Dan + Maria o Mattias. Trevligt som alltid. Gick o gick o gick o gick o gick, o så gick man lite till... Som man ska göra på marknaden alltså... Fyndade lite av varje, inget speciellt men som vanligt måste man ju göra av med lite pengar, det hör ju till.
Gjorde även ett besök på William Arnes motorcirkus (en rund stor "trätunna" där de kör motorcykel på väggarna med hjälp av centrifugalkraften eller vad det nu heter), det är ju nästan skandal att man har gått på marknaden i över 20 år o inte varit in dit innan... Men nu slog vi till när man fick gå in för 100 kr "hela familjen", o min lilla familj i tisdags bestod av mig, Jenny, Elin, Fanny, Mimmi o Dan... =P

Det är skönt att vara tillbaka hemma, men det är lite drygt innan jag fått tummarna loss o orkat packa upp, städa, tvätta o handla upp kylen lite. Så man kan känna sig riktigt hemma.
Men det kanske blir tid för det i helgen, trodde jag skulle jobba på DinSko på lördag men det verkar inte så ändå... Då ska jag ha sovmorgon istället!
Och så ska jag gå o lägga mig tidigt ikväll så man kan komma ikapp med sömnen lite...

---

By the way. Jag lämnade in kameran på Expert, de tyckte att det såg väldigt mysko ut o hade aldrig sett nåt liknande... De tog hand om kameran o skulle skicka ett sms när den är färdig, känns som att den är i väldigt säkra händer faktiskt! Hm...
Wish me luck!


Inga kommentarer: