söndag 30 juli 2006

Nystädat o nysolad

Energinivån är fortsatt låg, men har inte varit så värst folkskygg faktiskt. Vill alldeles för gärna umgås när tillfälle ges... Fredagkvällen fick jag för mig själv i lugn o ro iaf, det var nog väldigt välbehövligt. Har även hunnit med att avsluta städningen som jag påbörjade förra helgen (vilken resulterade i ett bombnedslag snarare än en ordnad lägenhet), det är sååå skönt! Det tar emot mer än vad det egentligen är jobbigt när man väl kommer till skott o det går såååå stor skillnad för välbefinnandet! Körde ett extra varv med dammsugaren nu precis så kanske det håller i sig några dar iaf...

Igår efter städningen följde jag med Kattis till loppisen i hamnen o spanade, fyndade några böcker men annars inget, alltid kul att spana runt dock... Sen var vi o grillade hos KP o Fredrik igår kväll, mycket gott o trevligt. Relativt tidigt i säng o idag har det varit beachen o solen som gällt. Sköööönt! Har inte sett solen sen jag kom upp hit igen typ, har mest bara jobbat hela tiden... Det är så skönt att bara va, har lärt mig att koppla av i samband med solen iaf. En solresa till hösten skulle inte alls vara dumt, även om jag nu sagt att jag ska försöka hålla mig hemma o bara va o ta det lugnt ett tag för att slippa all "pack-stress" som jag inte mår bra av. Men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig... =P

Nu ska jag lägga mig på soffan o göra ingenting en stund innan jag går o lägger mig tidigt o laddar för en ny vecka... (tänk va skönt det skulle va med några lediga dagar till!!)

1 kommentar:

mamma sa...

härmed anmäler jag mej som ressällskap till solen i höst om du vill!! Ha de gott/kram