söndag 16 juli 2006

Tomelillafest

Tomelillafest kan ju vara en intressant företeelse i sig själv. Jenny hade 25-årsfest igår o inviterade en brokig skara människor. Var lite sugen ett tag på att ta en drink eller två, men när det väl kom till kritan avböjde jag för att kunna köra hem ändå - som vanligt. Hemma vid halv tre, inte så pigg men väl i säng. Smörgåstårta o vilt snapsande hos Jenny, en sväng på Celtic (inte världens största bar), o lite nattamad hos Jenny sen igen.
Bildbevis finnes...


Jenny inventerar barskåpet...

Magnus, Therese, Dahlman, Jenny o Karin...

Lena o Osmo har anlänt till den stora baren Celtic. Man ser en vägg till vänster, man ser en vägg rakt fram, man ser en vägg till höger, o bakom mig är sista väggen - så stort är det!

Magnus, jag o Jenny på Celtic... (o i Magnus öga en svart irriterande prick som hamnat på linsen på min nya kamera!!! ahh irriterande, går inte att få bort... måste ta mig ett snack med experterna på Expert, de har ju rykte om sig att vara både just duktiga, snabba o trevliga... hrm..)

2 kommentarer:

Sara sa...

Så du var på lite party igår. Inte dumt det.. Väldans så brun du blivit också! =)

KP sa...

Hur mycket har du solat????