onsdag 5 juli 2006

Packad o klar

Det går om man bara vill. Synd det sitter så jäkla långt inne.... Tror jag fått ner det mesta i väskan nu iaf, känns lite bättre nu att "bara" packa för en Skåne-resa än sist då jag var tvungen att packa för tre resor på en gång...

Tyvärr är jag redan stressad för jag inte vet hur jag ska hinna med allt jag vill under semestern, men förhoppningsvis går tiden långsammare när jag väl kommer ner. Helst av allt skulle jag bara vilja sitta i en solstol 2 veckor o läsa böcker för mig själv. Men jag får väl försöka va lite social också emellanåt. =)

Fick bokat några charter i eftermiddags efter att vi sparkat igång datorerna igen, så sen var jag ganska nöjd med dagen ändå trots allt! *ler*

Nu ska jag sätta mig i soffan o läsa lite innan jag går o lägger mig, försmak på semestern!

Inga kommentarer: