lördag 12 februari 2011

Sjuk?

Jag kände redan igår kväll när jag gick och la mig att jag höll på att bli sjuk, och imorse fick jag det bekräftat - fan, jag har varit ute och sprungit! Tänk vad solen kan lura en att göra. Fast det var skönt. Jag var ute 50 minuter, fyra varv runt parken. De tre första varven blandade jag jogg och promenad ungefär 50/50, och sista varvet tog jag promenerandes och bara njöt av solen. I parken hade jag sällskap av såväl barnfamiljer, pensionärer med hundar som ett fotbollslag som klockades varv efter varv efter varv. Jag konstaterade att fotbollskillar är något mindre muskulösa och något mindre hjulbenta än de hockeykillar jag är van att möta i skogen... ;)

Men faktum är att jag faktiskt kände mig lite sjuk igår kväll. Men det gick nog över. Eller så är det dubbelt upp imorgon. Den som lever får se!

Inga kommentarer: