lördag 19 februari 2011

Sunshine!

Gårdagen bjöd på en helförmiddag hos frissan (vilket bland annat resulterade i ny färg, slingor, lugg och lite uppdatering på läget), en trevlig lunch på arenan (och fler bekanta ansikten) och sen en massa reunionförberedelser på kvällen. Idag är det ju dags!

Solen strålar i kapp med kylan, det är ungefär lika kallt som det är soligt - drygt 20 minusgrader. Det bådar gott för en eftermiddag på stan, reunionmiddag, hockey och kanske lite Melodifestival.



... men det där är inte slingor i håret - det är is!

3 kommentarer:

Tweety sa...

Hoppas allt är bra med dig? Har du anmält dig till vårruset än? Kram

Keron sa...

Lever du än där uppe i Foppaland? Nu när det går lite bättre för modo igen :)

Prralin sa...

Tweety - Jotack det är bra, lite förkylt bara. Jag har inte anmält mig (oss) till Vårruset än, men jag tänkte checka av intresset snart och förhoppningsvis göra en gruppanmälan!

Keron - Jo, jag lever fortfarande, men är tyvärr inte kvar i Foppaland nu när det är lite mer positiva hockeytongångar. Men på tisdag ska jag till Götet och se Frölunda få stryk! ;)