lördag 19 mars 2011

Anonyma kuddomaner?

Någon som har numret till anonyma kuddomaner? Ibland funderar jag om om jag kanske behöver det... Men alltså, när man springer på en fin och billig kudde - då är det nästan tjänstefel att inte köpa den. Och helst en i varje färg förstås. "Man vet ju aldrig". Kissekatten som fortfarande inte har något namn tycker det är roligt i alla fall... ;)

Aktuella kuddtips: Rosa och ljusgrå rund "roskudde" 59 kr på Rusta. Lila, vit och grön fyrkantig kudde med "rosor" på 59 kr på Rusta. Rosa, grått och lila kuddfodral med lite "skimmer" 35 kr på Jysk. Ceriserosa draperad avlång kudde 70 kr på Jysk. Svartvit Home Sweet Home-kuddfodral 39 kr på Netto.
Billiga kuddar - men jag måste ju köpa större boende för att ha någon plats till alla!

3 kommentarer:

mormor sa...

Från skosamlare till kuddsamlare. Kan du inte samla på lite mindre skrymmande grejor? Dom är förresten utmärkta presenter så du måste kanske inte ha alla du ser hemma hos dej.

Kattis sa...

Vi hade ett kudd-rum på mitt lekis när jag var liten. Kanske nåt att fundera på... :)

Anna sa...

Isolera badrumsdörren med dem så hör du inte när Namnlös jamar... Eller göm dig själv i en kuddhög så hittar han inte dig :P