måndag 7 mars 2011

Dags att anmäla sig till Vårruset!


För ett tag sedan gjorde jag ett Vårruset-upprop - och ni var ett gäng som nappade på detta. Superkul! Nu börjar det kanske bli dags att anmäla sig snart (så att ingen återvändo finns), och därför skulle det vara jättebra om ni som (fortfarande) är på skulle kunna höra av sig till mig så kan jag fixa anmälningen.

Loppet går av stapeln i Malmö måndagen den 2 maj kl 18.30. Anmälningsavgiften är 190 kr. Här kan du läsa mer om loppet. För anmälan skulle det vara bra om du mailade mig uppgifter med ditt namn, adress, e-post och telefonnummer. Och förslag på lagnamn! Maila till prralin (at) hotmail.com.

Det finns ett par platser kvar i laget, så tveka inte att höra av dig och haka på om du är det minsta lilla sugen! Det är en rolig grej, utan prestationskrav. Man kan promenera, lunka, jogga eller springa - helt efter eget tycke och smak och dagsform - och oavsett hur man tar sig runt har man gjort sig lika förtjänt av picknicken efteråt. ;)

5 kommentarer:

Nenny sa...

Jag får nog tyvärr hoppa över det detta året. Benet krånglar och saker och ting känns ju inte så kul just nu. Hoppas ni får ihop en grupp i alla fall och får den där picknick korgen.
Kram kram

Cecilia sa...

Jag är på :) Jag har några kompisar som också var intresserade, jag ska höra med dem.
Kram!

Sara sa...

Jag befinner mig ju på skånsk mark då så jag är på!! :)

Tweety sa...

Hur många blir vi på vårrustet?

Prralin sa...

Nenny - Jag förstår dig. Nästa år kanske? ;)

Cecilia - Kul, kolla om du kan locka med dig någon mer!