tisdag 4 december 2012

Lucka 4 - Det här är jag beroende av

Vad hände egentligen med luckorna? Well, livet drabbade mig. Och det är ju inte alltid det kommer i "jämna plågor" så att säga... Huvudet upp och fötterna ner, och varsågoda att fortsätta hålla tummarna. Typ.

Men lucka 4 då. Något jag är beroende av. Choklad är det första som kommer till mig. Kanske inte helt sant. Frisk luft. Vänner. Familj. Ja. Jo. Absolut, men vem är inte det.
Nä, mitt svar får bli egentid. Eller rättare sagt att bara vara. Utan det fungerar jag inte. En oplanerad kväll på soffan. Det är långt ifrån alltid det innebär just soffläge hela kvällen, men bara känslan av att inte ha några måsten eller tider att passa - att bara kunna skrota på i sin egen takt. Något jag ser till att planera in emellanåt när livet rullar på lite väl snabbt. Så underskattat! Så värt!

2 kommentarer:

mamma sa...

en dag i nattlinne, det var du beroende av redan som riktigt ung :), ha det riktigt gott, kramar

Cecilia sa...

Håller helt med dig!