måndag 16 januari 2006

För mycket tid...

...för lite att göra. Jag erkänner. Jag håller på att bli knäpp av att gå hemma. Och det märks verkligen att man gjort det för mycket när man trixar o fixar med allt hela tiden, o aldrig blir riktigt tillfreds. För mycket tid att fundera o tänka efter! Först lessnade jag på vardagsrummet o började möblera om där. Smart, när jag ääääntligen fått ordning på saker o ting o det faktiskt började se ut som ett hem. Precis då lessnar jag o börjar flytta runt på saker o ting, med resultatet att det inte alls längre ser färdigt ut. Så nu har jag ett ommöblerat halvfärdigt vardagsrum igen. Om jag är nöjd?? Njaaaa inte riktigt kanske. De omtalade äpplelådorna fick iaf en bra placering vid nya möbleringen. Måste bara fundera lite mer på saken...

Och nu har jag då lessnat på min gamla blogg. Fanns så tråkiga bakgrunder att välja på där, o jag har ingen lust att betala för det... Så då har jag istället ägnat halva helgen med att leka fram den här... Lite fler funktioner o variationsmöjligheter här, mer att pyssla med helt enkelt. Får väl se hur länge det dröjer innan jag tröttnat på även denna! Suck, jag i ett nötskal nowadays!

4 kommentarer:

Sara sa...

Hej hej!!
Nu ska vi se, för tredje gången, om jag får till det här.
Finfin sida du gjort!! Trevlig rundtur hemma hos dig också.
Hoppas du kommer på nån bra lösning där med möbleringen.
Kram från Sara

/Tore 4-ever sa...

jaha, hon har bytt blogg.... snygg måste jag säga. har det kanske nåt att göra med att andra kända personer använder denna blogg-sidan?? fotbollskunniga snygga, smala rödhåriga KTH-studerande atleter tänkte jag närmast på....

Marina sa...

Den här är absolut bättre! När fick du tag pålådorna förresten..?!

Malin sa...

Hej hopp! Nu när jag precis vant mig vid att gå in på den förra bloggen så byter du :) Jag lekte med min och den gick att förändra rätt så mycket. Jag bytte alla färger och la till egna bilder och så! Helt gratis..

Men den här blev ju jättebra också! Jag valde mellan att bli en "blogger" eller en blogg.se:are :D

Kram på dig!