lördag 28 januari 2006

Lördag = tråkdag?

Ibland undrar jag om det är meningen att man ska ha tråkigt på lördagar?
Tittar man i tv-tidningen verkar det så iaf, inte ett enda program som är det minsta roligt eller intressant på hela kvällen!
Lördagar får allt jobba lite hårdare om de ska lyckas övertyga mig om att de är en bra dag.

Några Vänner-avsnitt från DVDn blev det, börjar nästan lessna lite på det nu också.
Fritzen ser också lite smått uttråkad ut, o jag orkar inte leka med honom, tyvärr. Så jag tror vi går o lägger oss o sover istället - så gör man ju nåt vettigt åtminstone! Go natt! *gäsp*

---

Har iaf jobbat idag, o det får väl räknas som dagens höjdpunkt... Trevligt tills fötterna börjar värka iaf. =)

4 kommentarer:

Sara sa...

Oj, börjar du tom tröttna på Vänneravsnitt, verkar ju illa det...
Tur du snart får fullt upp och inte hinner se vänner så ofta då. Ja nog är det konstigt att dom har veckans dåligaste tv-tablå på lördagar...

Prralin sa...

Kanske för att de räknar med att folk har ett liv o inte är uttråkade framför tvn på lördagarna...?

Anna S sa...

Håller med om att det bara är trök på teve på lördagar. Det enda jag kollar på är på spåret som för övrigt borde ligga på fredagar som på den gamla goda tiden. På spåret tittar jag på för att plugga in en massa fakta till framtida sällskapsspelsdueller. =)

Sara sa...

Ja det har du helt rätt i... En annan äger nog inget sånt!