måndag 19 mars 2007

Dilemma

Mycket riktigt, idag ringde chefen från DS... Ska luncha med honom på onsdag o prata lite.
Situationen jag hamnat i känns lite småjobbig, jag kommer att känna mig som en skurk oavsett hur jag gör. (men å andra sidan är det inte jag själv som sökt upp situationen, o det känns bra iaf, det är klart det är smickrande som F sa idag "det är ju klart att vi inte kan låta bli att tänka på dig när det här jobbet blir ledigt"...)
Känner mig redan som en skurk förresten...

Dessutom är jag väl inte direkt känd för att vara de snabba och resuluta beslutens kvinna, man skulle väl snarare kunna säga att beslutsångest är mitt andranamn...

3 kommentarer:

Kattis sa...

Som sagt, det är alltid väldigt roligt och smickrande när man blir erbjuden jobb utan att ha ansträngt sig. Vem skulle passa bättre än du liksom?? Men jag förstår din beslutsångest... Å andra sidan har jag en känsla av att ett mer positivt arbetsklimat skulle göra att du mår mycket bättre... Det är i slutändan du som tar beslutet och du måste göra det som känns rätt för dig. Men vill du bolla tankar o funderingar så finns jag här. =) Tips från coachen: Om den där lunchen räknas som intervju, så ta inte upp nåt om hockey och kvalserien... tror inte det ökar dina chanser ;-)

Prralin sa...

Tack för tipset! :)

Anna E sa...

Nyfiken på att höra om hur mötet gick med DS. Kram