lördag 24 mars 2007

Kors i taket

Kors i taket! Jag kravlade mig upp tidigt imorse o gick till E-huset! På yoga dessutom! Det var riktigt jobbigt, men också skönt... Tror det är ganska nyttigt, men man kanske ska gå lite oftare än en gång varannan månad för att komma in i det.
Men kollade just i kalendern o insåg att nästa gång jag har möjlighet att träna en lördag morgon blir typ den 26 maj (då jag misstänker att det inte är några pass på påskafton)... Varannan månad var det. Får väl ha det som mitt mål istället. =)

Nu känner jag mig bara trött o seg o vill gå o lägga mig igen. Men ska försöka städa o diska undan, o sen måste jag tömma mitt skrivbord eftersom en ska komma o köpa det av mig i eftermiddag. Sen är det kvalseriehockey på tv, o sen är det kväll...
Skulle va trevligt att för omväxlings skull göra nåt annat än ligga i soffan o slötitta på tv en fredag- eller lördagkväll, typ se en film eller nåt (shit vilken omväxling), men verkar inte gå nån bra på tv så man kanske ska gå o lägga sig tidigt istället.
Förstår inte varför det känns som man inte har nåt liv ibland?

3 kommentarer:

Maria sa...

Starkt jobbat! :D

Sara sa...

Så duktig du var som klev upp tidigt o gick på yoga!

Anna E sa...

Yoga är helt underbart kör till en video hemma varje vardag har blivit så beroende att jag har utökat det till lördagar också. Det är superkul och jag känner i kroppen att det är bra. Kram