onsdag 14 mars 2007

Klassfest.com

9:orna som gick ut från Joneberg för 10 (!) år sen har blivit inbjudna till klassfest av företaget klassfest.com
Jag har hört både och om sådana här festarrangörer, men nån som kanske har nån erfarenhet av just de här?
För övrigt låter det som en ganska kul sak, dessutom infaller det på en helg då jag redan hade en Skåneresa bokad, och när jag kollar lite snabbt på vår klasslista så inser jag att jag rakt glömt vilka som gick i min klass så det kanske vore trevligt att friska upp minnet lite...
Tur man kan skylla på åldern. ;)

Jag har också offrat mig o blivit kontaktperson för spektaklet idag, jag vet att de ringt runt till andra som inte funnit uppdraget speciellt intressant o det gör inte jag heller, men vafan nån får ju ställa upp. Jag är säkert hur lämplig som helst med tanke på att jag bor 120 mil från festen...

3 kommentarer:

Maria sa...

Det är inte allt för många år tills jag är lika "åldrig" men det känns verkligen inte som om det var SÅ länge sen...

Felicitas sa...

Bra att du tog dig an ansvaret!! =)

Och jag är glad att jag får läsa din blogg igen! =)

Felicitas sa...

Det var förresten kanske otydligt... Tidigare hade jag inte tillgång till din blogg eftersom du gjort den "privat" och utan ankomst för icke särskilt inbjudna personer. Men jag är glad att du öppnat den igen! =)