söndag 18 mars 2007

Jobberbjudande

Gick alldeles oskyldigt in på DS för att spana lite skor... o blir påhoppad direkt av Therese som erbjuder mig jobb, en 25-timmars tjänst egentligen men de skulle kunna öka den till 30 timmar om jag var intresserad. Regionschefen hade tydligen tänkt ringa mig till veckan...

Hmm... jag som skulle flytta härifrån eller hur var det nu?!

Nu fick man ju ännu mer griller i huvudet... Skulle va roligt att jobba med DS-gänget, det är ett mycket positivare arbetsklimat där. Och lättsammare jobb. Men å andra sidan kanske jag blir erbjuden förlängning på RS om det inte löser sig med chef... men isf ska vi antagligen gå runt på såhär lite folk ett halvår till, o frågan är om man fixar det?

Hmmmmm.....

2 kommentarer:

Maria sa...

Det låter inte riktigt klokt att gå runt och vara en man kort på det viset... Ok om det är på ett ställe där det vanligen jobbar 5-6 st och det blir 4-5 istället, men sådär...det låter inte klokt! Men du får väl kolla upp saker och ting och försöka komma fram till något som känns rätt. I vilket fall behöver du en rimligare arbetsbörda!

mamma sa...

hej snäckan, se det positiva att du blir erbjuden jobb, men visst tål det att tänka på, vi finns här när du bestämmer dej för att flytta söderut igen, ha de gott, kram